Log in Sign up

Regulamin

Regulamin

Polityka zwrotu produktów i zwrotu kosztów jest zgodna z Unijną Dyrektywą w Sprawie Sprzedaży na Odległość, która obowiązuje  od października 2000 r. I jest częścią brytyjskiego prawa na podstawie przepisów o ochronie konsumentów (Sprzedaż na Odległość). Prawo to stosuje się do wszystkich transakcji w Wielkiej Brytanii, w których konsument nie spotyka się z dostawcą. Umowy między firmami nie są regulowane przez te przepisy.

Strona internetowa Naio Nails jest własnością, jak również jest zarządzana przez Naio Nails Ltd,
Wszystkie produkty na tej stronie są oferowane przez firmę Naio Nails Ltd, która jest stroną umowy za każde zamówienie złożone na tej stronie.
Niniejsze Warunki Sprzedaży mają zastosowanie do wszystkich transakcji dotyczących sprzedaży produktów na stronie internetowej. Proszę je uważnie przeczytać. Nie mają wpływu na ustawowe prawa.
Regulamin może być przez nas zmieniony w każdej chwili. Każda zmiana będzie obowiązywać od daty zamieszczonej na stronie internetowej.


Zamawianie:
W ciągu kilku minut od złożenia zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli nie otrzymasz tego e-maila, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe, korzystając z naszej strony kontaktowej, poczty elektronicznej, telefonu lub usługi czatu na żywo. Może to być spowodowane nieprawidłowo wpisanym adresem e-mail. Pierwszy e-mail nie jest potwierdzeniem płatności, drugi e-mail jest informacją o pomyślnym otrzymaniu płatności. Drugi e-mail zawiera potwierdzenie płatności i pokwitowanie, w tym VAT / podatki, które możesz zapłacić w Wielkiej Brytanii. Jeśli nie otrzymasz tego e-maila, skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe.

Prawidłowe Informacje
Wszystkie zamówienia złożone na stronie podlegają naszej akceptacji. 
Zalecamy dokładne sprawdzenie i poprawienie wszelkich błędów wprowadzonych przy zamówieniu zanim zostanie ono przesłane do nas, po kliknięciu "Złóż Zamówienie" na stronie podsumowania zamówienia podczas płaności.
Często otrzymujemy zamówienia z niewłaściwym krajem doręczenia, więc jeśli się to wydarzy, edytujemy zamówienie, aby wybrać prawidłowy kraj dostawy i sprawdzić, która firma kurierska jest w stanie wykonać usługę za opłaconą przez państwa  kwotę. Jeśli taki istnieje, wybierzemy odpowiednią usługę doręczenia. Jeśli nie, skontaktujemy się z państwem, aby wybrać odpowiednią usługę oraz wyrównać różnicę kwoty za przesyłkę. Zachowujemy państwa zamówienie przez maksymalnie 14 dni przed automatycznym zwrotem płatności i anulowaniem zamówienia.r.

VAT/Podatki
UK - Ceny zawarte na stronie internetowej zawierają UK VAT 20%

Unia Europejska
- Jeśli zamówisz z krajów UE, będziesz obciążony brytyjskim podatkiem VAT w wysokości 20%, chyba że posiadasz ważny europejski podatkowy numer referencyjny. Jeśli tak, proszimy to uwzględnić w zamówieniu. Pierwsze zamówienie i podanie numeru referencyjnego może skutkować opóźnieniem państwa zamówienia. Opóźnienie to nie powinno trwać dłużej niż jeden dzień roboczy i jest związane z kontrolą, którą musimy dokonać w odniesieniu do ważności numeru referencyjnego. Pierwsze zamówienie zawsze zawiera podatek w wysokości 20%, ale zostanie on zwrócony po sprawdzeniu, kolejne zamówienia nie będą zawierały tego podatku, jednakże będą państwo musieli się zalogować na swoje konto, aby dokonać przyszłych zamówień. Po zalogowaniu się na konto ceny wyświetlane będą bez podatku. Jeśli zdecydują się państwo nie utworzyć konta, będą państwo musieli przechodzić przez ten sam proces przy każdym zamówieniu.

Reszta Świata - Jeśli zamawiają państwo spoza UE, zostają państwo pbciążeni ceną wyświetloną na stronie internetowej, cena ta nie obejmuje podatków od sprzedaży, ale obejmuje nasze opłaty za przygotowanie odprawy celnej, ilości wyłączone ograniczone ilości / wymaganej dokumentacji przewozowej i dodatkowych kosztów pakowania / koszty obsługi. Należy być świadomym, że mogą pańtwo zostać obciążeni cłem przewozowym/podatkiem przez władze importowe swojego kraju, co leży całkowicie poza naszą kontrolą a jest odpowiedzialnością klienta. Aby uzyskać informację o tych opłatach, proszę sprawdzić Kliknij tutaj Proszę zauważyć, że jest to szacunek oparty na informacjach dostarczonych przez każdą stronę internetową rad nadzorczych krajów importującycch. Jest to tylko wskazówka, nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli informacje okażą się błędne. Jeśli okaże się, że informacje te są niepoprawne, prosimy powiadomić nas, abyśmy mogli to poprawić. Jeśli państwa kraju nie ma na liście, skontaktuj się z nami, a my postaramy się udostępnić te informacje na naszej stronie internetowej w najbliższej przyszłości. W międzyczasie będą państwo musieli wyszukać te informację na własną rękę. Mogą państwo pomóc nam w aktualizowaniu naszych systemów, informując nas o odpowiednich witrynach internetowych, w których znajdują się odpowiednie informacje. Nasi pracownicy nie będą w stanie doradzić Państwu w sprawie należności celnych, przywozowych, które mogą się pojawić.

Ceny i Promocje

Pomimo, że staramy się zapewnić, aby wszystkie informacje dotyczące cen w serwisie były dokładne, sporadycznie może wystąpić błąd i towary mogą być niedoszacowane lub wycofane z zapasów lub promocji.

Błędy w cenach
- Jeśli okaże się, że po zapłaceniu za zamówienie zostanie wykryty błąd z wyceną na korzyść, różnica w cenie zostaje automatycznie zwrócona. W większości przypadków będziemy honorować wszelkie nieprawidłowe wycenienie przedmiotu, zwłaszcza jeśli błąd zostanie wskazany przez klienta. Jeśli tylko jest to możliwe, będziemy również utrzymywać tę cenę dla tego samego klienta przez kolejne 3 miesiące. Jeśli nie jesteśmy w stanie utrzymać ceny dla klienta, który pierwotnie zgłosił błąd, zostanie wydany przez nas dodatkowy kod rabatowy, aby wyrazić naszą wdzięczność. Kwota kodu rabatowego jest określana przez nas i oceniana na podstawie wielkości zgłoszonego błędu.

Produkty Wyprzedane
- Czasem produkty mogą mieć ograniczoną ilość zapasów. Jeśli odkryjemy, że produkt został wyprzedany po tym jak zostało złożone zamówienie, a dostępny jest ten sam produkt jednak w wiekszym rozmiarze, w większości przypadków wyślemy większy rozmiar produktu bez dodatkowej opłaty. Jeśli nie jesteśmy w stanie wysyłać większych pojemników z powodu ograniczeń dotyczących wysyłki, możemy zdecydować się wysłać kilka mniejszych pojemników. Gwarantujemy jednak, że ilość otrzymanego produktu będzie zawsze równa lub większa niż całkowita pojemność oryginalnego zakupu i nigdy nie będziemy obciążać klienta dodatkową opłatą za produkt/ lub wysyłkę / dostawę. Jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć alternatywnego rozmiaru po tej samej cenie ze względu na brak dostępności mniejszych lub większych produktów, jako alternatywę, automatycznie zostaje zwrócony koszt.

Kolor Substytutów - 
Choć rzadko, zdarza się, że produkty mogą stać się nieaktualne w określonym kolorze i rozmiarach i alternatywy są niedostępne. 
Jeśli znajdziemy produkt bardzo zbliżony do zamówionego za tą sama cenę, zamienimy. Jeśli zdarzy się tak, że nie mamy bliskiego odpowiednika, wyślemy Ci Kod Rabatowy o wysokości większej niż twój zamówiony produkt, jeśli jednak klient zdecyduje się na zwrot pieniędzy, otrzyma go w kwocie danego produktu.

Zmiana lub anulowanie zamówienia


Przed odebraniem paczki przez kuriera
- Jeśli klient potrzebuje nanieść jakiekolwiek zmiany w adresie dostawy lub musi anulować zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami za pośrednictwem naszej strony internetowej, poczty elektronicznej, telefonu lub usługi czatu na żywo, aby wprowadzić te zmiany. Natychmiastowe edytowanie, bądź anulowanie będzie możliwe tylko i wyłącznie przed przetworzeniem zamówienia, lub odbioru zamówienia przez kuriera. Wszelkie wymagane zwroty będą wydawane w ciągu 1 dnia roboczego od dokonanych zmian, w zależności od metody płatności, która może pojawić się natychmiast na Twoim koncie lub potrwać kilka dni. Jest to poza naszą kontrolą.
Jeśli klient anuluje zamówienie w całości przed naszym wysłaniem, zwrócona jest prłna kwota razem z kosztem wysyłki.

Po wysłaniu przez nas jednak przed dostawą do klienta - Jeśli klient anuluje zamówienie w całości po wysłaniu zamówienia, jesteśmy w stanie zwrócić klientowi kwotę za produkty, jednak będzie ona pomniejszona o koszty wysyłki, które nie zostaną zwrócone klientowi, jako że zamówienie zostało już przez nas wysłane i koszty wysyłki zostału przez nas już poniesione. Jeśli zamówienie zostało już pobrane przez kuriera, będziemy próbowali skontaktować się z firmą o zwro. Jednakże jest to zależne od tego jak dawno zamówienie zostało przez nas wysłane, prośba o zwrot  może okazać się nieskuteczna. Im szybciej klient się z nami skontaktuje, tym bardziej prawdopodobne jest, że odniesiemy sukces. Ponieważ niektóre opłaty są wliczone w cenę produktu, zapłacona opłata pocztowa nie zawsze odpowiada kosztom poniesionym przez nas.

Anglia - Za pokrycie i poniesienie kosztów opłaty poniesione przez nas, niezależnie od zastosowanej metody wysyłki, pobierana będzie opłata ryczałtowa w wysokości około 6 funtów. Jeśli klient otrzyma bezpłatną wysyłkę, a następnie zażąda zwrotu, kwota ta zostanie potrącona z wartości zamówienia przed zwrotem pozostałej części środków.
Kraje spoza Anglią i Europą - Koszt ryczałtowy wynosi 13 funtów na pokrycie poniesionych przez nas kosztów wysyłki niezależnie od zastosowanej metody wysyłki. Jeśli klient otrzyma bezpłatną wysyłkę, a następnie zażąda zwrotu, kwota ta zostanie potrącona z wartości zamówienia przed zwrotem pozostałej części środków.

Odmowa Dostawy Poza Europą
- Jeśli klient nie przyjmie dostawy lub zamówienia z powodów nam nieznanych, zamówienie zostanie wstrzymane w magazynie, dopóki sytuacja nie zostanie wyjaśniona i nie zostaną dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, lub zamówienie zostanie do nas w całości zwrócone. 
Nie możemy zaakceptować należności celnych przywozowych jako przyczyny odmówienia potwierdzenia odbioru. Klient ponosi odpowiedzialność za poniesione przez nas koszty zwrotu, Jest to obecnie obciążone pełną opłatą przesyłania paczki za pośrednictwem UPS z kraju, o którym mowa, z powrotem do Wielkiej Brytanii. Kwota ta zostanie potrącona z zamówienia całkowitego minus koszt wysyłki poczta, reszta kwoty zostanie zwrócona klientowi. Jeśli klient zdecyduje, że nie chce swojego zamówienia, prosimy o kontakt z nami, a my doradzimy Ci, jak zwrócić paczkę do nas za pośrednictwem bardziej przystępnej lub niekiedy wolnej od kosztów metody i jak odzyskać cło na zwróconym zamówieniu.

Bez Odpowiedzi Poza Granicami Europy- Jeśli klient nie jest obecny w domu w momencie dostawy, UPS będzie przechowywał zamówienie przez około 4 dni robocze, chyba że uprzednio poinformowaliśmy UPS o szczegółach wymagań klienta. Po tym czasie paczka zostanie zwrócona do nas. Opłaty zwrotne pobierane są w pełnym wymiarze wysyłki paczki przez UPS z kraju, o którym mowa w Wielkiej Brytanii. W celu sprawdzenia tych stawek, proszę odwiedzić witrynę ups.com kwota ta zostanie potrącona z zamówienia całkowitego minus koszty wysyłki, a pozostałe fundusze będą następnie zwrócone klientowu. Jeśli klient zdecyduje, że nie chce swojego zamówienia, prosimy o kontakt z nami, a my doradzimy, jak zwrócić paczkę za pośrednictwem bardziej przystępnej lub niekiedy wolnej od kosztów metody i jak odzyskać cło na zwróconym zamówieniu.

Po dostarczeniu- Patrz: Anulowanie i Zwroty


Opcje płatności i zwroty
Wymagane jest, aby wszystkie zamówienia były w pełni opłacone przed wysyłką, nie otwieramy kont na wysyłkę za pobraniem pod żadnym pozorem.

Waluty 
- Obecnie akceptujemy płatności w zakresie głównych walut. Jeśli waluta klienta nie jest dostępna prosimy kontakt, a my postaramy się ją dodać w najbliższej przyszłości.

Płatności kartą debetową lub kredytową
- płatności można dokonać przez większość głównych kredytowej lub debetowej karty dostawcy niestety potrafimy nie akceptuje kart American Express w tej chwili. Wszystkich posiadaczy kart kredytowych/debetowych są przedmiotem automatycznego online walidacji i autoryzacji wystawcy karty. Można wybrać do dostarczenia go na inny adres, jak miejsce pracy to również zwykle tańszy dla żeglugi międzynarodowej, zwłaszcza dla zamówień spoza Europy. Płatność jest pobierana z Twojego konta w ciągu kilku godzin z was przesłanie zamówienia do nas.

Odrzucone płatności kartą -
karty czasami są odrzucane, najprostszych powodów tam jest kilka małych kroków, które można zrobić aby mieć pewność, że Twoja płatność jest sukces:
  1. upewnij się, że szczegóły płatności przekazywane z zamówieniem dokładnie zgadzać się na Twoje konto bankowe.
  2. Kasy w walucie podstawowej, jeśli bank w USD płatności w USD.
  3. Spróbuj różnych card.
  4. Spróbować innej metody płatności. Możesz zapłacić za pomocą karty kredytowej i debetowej karty opcji i poprzez PayPal (nie jest wymagane konto).
Jeśli odmawia emitenta karty do autoryzacji płatności, nie będziemy mogli przyjąć zamówienie. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia w przyjęcie zamówienia z powodu nieudanej płatności. Wystawca karty nie zapewni nam wszelkie informacje dotyczące przyczyn odmowy autoryzować płatności, dzięki czemu będziemy w stanie zaoferować doradztwo w tych sprawach, aby uzyskać powód odmowy zaleca się skontaktować się z wystawcą karty. Bank danych kontaktowych znajdują się na odwrocie karty. Opłaty bankowe

-
nie ponosimy odpowiedzialności za wystawcy karty lub bank ładowania się w wyniku przetwarzania przez nas Twoja płatność kartą kredytową/debetową, zgodnie z zamówieniem. Może to być zaskakująco drogie Jeśli kasy w walucie, która nie jest podstawowa waluta Twojego konta. Obecnie akceptujemy płatności w zakresie głównych walut, w tym CAD, AUD, EUR & USD, GBP. Jeśli Twój waluta nie jest dostępny prosimy o napisz do nas i Cóż patrząc na coraz to dodane.

Płatności PayPal
- nie wymagają konta PayPal, aby zapłacić za zamówienie za pośrednictwem systemu PayPal.

Po wybraniu opcji do płatności za pomocą PayPal przeniesieniu na stronie podsumowania zamówienia gdzie otrzymasz ostateczny wygląd w wszystkie informacje dotyczące zamówienia.

Sprawdź te dane są poprawne i kliknij przycisk Prześlij zamówienie do nas. Następnie przejdziesz do bramki płatności PayPal. W lewej kolumnie będzie potwierdzenie płatności ogółem kwoty do zapłaty. Z prawej strony która jest zarówno opcja logowania do konta PayPal lub poniżej, że aby wprowadzić dane adresowe i dane dotyczące płatności. Niestety informacje z naszej strony nie zostaną przeniesione do tej strony, więc jeśli wybierasz się do nie Zaloguj się do istniejącego konta PayPal będzie trzeba wchodzić te szczegóły. Zalecane jest, wypełnij dane kontaktowe adres zarejestrowany z wystawcą karty lub bank, aby zapobiec kontroli bezpieczeństwa. Zamówienia będą nadal przesyłane na adres dostawy podany nam podczas stron finalizacji transakcji, nie (jeżeli inne) na adres podany na PayPal.

Szybciej płatności PayPal -
PayPal często daje możliwość płacenia przelewem bankowym (salda), ta metoda często trwa około 7-10 dni dla płatności, aby wyczyścić i opóźnianie wysyłania zamówienia aż fundusze są wyczyszczone. Firma Microsoft zaleca, płatne przez obu srodkow na koncie PayPal (jeśli jest dostępny) lub kartą kredytową lub debetową.

Płatności PayPal nie powiodło się -
Jeśli nie jesteś w stanie pomyślnie ukończyć płatności poprzez PayPal lub zamknąć stronę płatności PayPal może znaleźć że nie jest możliwe podjąć próbę płatności ponownie na tej samej kolejności i wrócisz do strony Naio paznokcie tylko po to, aby znaleźć koszyk pusty. Jeżeli Twój koszyk jest pusty, to znaczy, że po złożeniu zamówienia do nas i trzeba będzie potwierdzenie zamówienia w wiadomości e-mail. Nie jest to potwierdzenie płatności, które nastąpi w osobny e-mail zazwyczaj około 10 minut po płatności rozpocząć pomyślnie przetwarzane, jeśli nie jesteś pewien, czy płatność została pomyślnie można spróbować następujących czynności.
  1. Zalogować się do konta Naio paznokcie, aby zobaczyć bieżący stan zamówienia.
  2. Zaloguj się do konta PayPal, jeśli posiadasz wszelkie płatności dokonywane będą wyświetlane na koncie podsumowanie.
  3. Sprawdź, jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z potwierdzeniem z PayPal e-mail
  4. Jeśli płacisz kartą, sprawdź wyciągu z konta.
Tworzenia faktur w PayPal dla zamówień otrzymujemy za pośrednictwem naszej strony, gdzie klienci wybrali się na płatność za pośrednictwem systemu PayPal i płatności nie powiodło się. Jeśli Twoja płatność nie powiodło się albo porzucić oryginalnego zamówienia resubmit nowe zamówienie dodając wszystkie elementy do koszyka ponownie i wracając przez kasie i próbuje ponownie. Lub przez czeka na PayPal faktury do przesłane pocztą e-mail do Ciebie. Faktura będzie również widoczne na Twoim koncie PayPal, po zalogowaniu się.

Certyfikat podarunkowy/s - jeśli otrzyma od nas e-mail talonu lub znajomego przez e-mail będzie zawierać szczegóły który wysłał talonu, wraz z ewentualnie krótka wiadomość lub powodem talonu. Wiadomość będzie również zawierać numer talonów, ta liczba powinna skopiowany i wklejony do pole "Rabat" w stronę szczegóły płatności z kasy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z Gift certyfikatu nie jest akceptowana w kasie, to często może być spowodowane przez kopiowanie znaku extra niewiem z kodem z wiadomości e-mail. Spróbuj wkleić kod do notepad(PC) lub TextEdit(Mac), następnie radzenia sobie go stamtąd do strony płatności. Można użyć bonu upominkowego jako pełne lub części kwoty zamówienia i koszty dostawy i pozostały kredyt pozostaną dostępne dla przyszłych zakupów. Jeśli certyfikat podarunkowy zawiera za mało kredytowej, aby dokonać płatności wymagane w pełni, że będziesz w stanie zapłacić pozostałą przy użyciu dowolnej z naszych innych metod płatności.

Refundacji lub kredytów do talonów

rozrządu refundacji przetwarzanych przez nas zależy od statusu Twojego zamówienia.
Przed wysyłką - zmiana lub anulowanie - w ciągu 1 dnia roboczego
przywołane z kuriera -zmiana lub anulowanie- w ciągu 1 dnia roboczego kolejność przybywających u nas, chyba że ustalono inaczej z nami ty
Z elementami zapasów - w ciągu 1 dnia roboczego zamówienia są wysyłane, zwykle skontaktujemy się, aby omówić swoje zamówienie.
Zwracany przedmiot/zamówienia - w ciągu 1 dnia roboczego / przedmiotu zamówienia przybywających u nas chyba że uzgodniono inaczej z nami możesz.
Inne zwroty - business w ciągu 1 dnia refundacji zgodził

Długość czasu, jaki zajmuje refundacji mają być widoczne na koncie mogą się różnić w zależności od oryginalnej metody płatności.
Certyfikat podarunkowy - natychmiast
PayPal - od razu w PayPal konta, 3-5 dni, aby osiągnąć swoje konto bankowe.
Karta kredytowa/debetowa 3-5 dni.


Darmowe prezenty, bony upominkowe i zdyskontowana pozycje
Free dary, które możesz już uprawniony z powodu zwrotu zamówienia, muszą zostać zwrócone w przeciwnym razie jest pobierana po cenie regularnej sprzedaży detalicznej.
Bony upominkowe, które już miałby prawo ze względu na zwrot zamówienia, jeżeli nie zostaną wykorzystane zostaną anulowane, jeśli już odjęte od sumy zamówienia.
Rabat za ilość zamówienia lub podobne zniżki, które można już uprawniony ze względu na zostaną przeliczone w oparciu o ilość zatrzymaną przez Ciebie. Refundacji zostanie następnie wykonane na podstawie na tego ponownego wyznaczenia.
Bony wydawane, zgodnie z opisem w sekcji "kolor substytuty" będzie ważny na kolejne zakupy po dostawie oryginalnego zamówienia. Jeśli wolisz, zwrot, zwrot będzie oryginalnej cenie zakupu i nie po cenie double wartość.

Wysyłki i dostawy

dostawy opłaty różnią się w zależności od kraju dostawy, lokalizację w obrębie kraju, Waga zamówienia, zawartość i wartość zamówienia. Najbardziej dokładne cudzysłowu dla wysyłki dla zamówienia będą dostępne poprzez dodanie produktów potrzebnych do naszego koszyka zakupów online i klikając w dalszym ciągu kasy i wybór kraju dostawy. Opcje i koszty wysyłki automatycznie wyświetli użytkownikowi. Tylko przejść przez kasy, jeśli jesteś zadowolony z koszty wysyłki wyświetlane.

Mamy nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane na adres wskazany przez użytkownika jest nieprawidłowa, to często się dzieje, gdy klient wybiera nieprawidłowe dostawy kraju na przykład Belfast - Texas w kontynentalnej Anglii lub Irlandii w kontynentalnej Anglii.

Będziemy używać uzasadnionych starań w celu zapewnienia, że spełnione są razy szacowany czas dostawy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia dostaw, które wynikają z okoliczności poza naszą kontrolą.
Po otrzymaniu towaru, ryzyko uszkodzenia lub utraty, towar przechodzi się do Ciebie. Jeśli zamierzasz anulować zamówienie zgodnie z Polityką zwrotów i anulowania, należy dbać o towarów do czasu ich powrotu do nas.


Od ręki - zamówienia złożone poniedziałek-dostawa przed 4 pm są zawsze wysyłane tego samego dnia, około 75-90% zamówień złożonych po 4 pm i aż 7 pm będą również wysyłane tego samego dnia.

Czas w tranzycie - czas między wysyłki i dostawy zależy od wielu czynników, w tym wartości, przeznaczenia, odprawa celna (Jeśli poza Europą), waga i produkty wysyłane.



Zdjęcia i opisy

, co widać - wszystkie obrazy są dla celów poglądowych, które wiele obrazów produktów na tej stronie zostały zmienione aby pasowały do projektu witryny, rzeczywiste opakowania & oznakowanie produktów mogą się różnić. Należy pamiętać, że to klient ma obowiązek sprawdzić wszystkie rozmiary, woluminy, odcieni i kolorów przed zakupem. Chociaż staramy się zapewnić, że kolory są reprezentowane tak dokładnie, jak to możliwe, istnieją ograniczenia w technologii, które nadal sprawiają, że to niemożliwe, należy pamiętać, że kolory wyświetlane na monitorze będzie różnić się od rzeczywistości. Niewielkie różnice w cieniu może również wystąpić między partie produktu i nie możemy zagwarantować, że będą dostarczane tej samej partii, nawet w tej samej kolejności.

Korzystania z zasobów – Naio paznokcie nie zezwolić na użycie któregokolwiek z treści naszej strony internetowej, w tym filmy, obrazy, tekst lub projektu, chyba że wyraźnie upoważniony na piśmie przez nas. Jeśli nasze obrazy znajdują się na stronach internetowych osób trzecich bez naszej zgody, właściwe organy będą informowani, należy pamiętać, że jeśli jest to eBay lub Amazon ofter spowoduje bana permanentnego z ich strony. Jesteśmy bardzo ścisłe reguły wykorzystanie naszych obrazów ze względu na ilość fałszywych produktów Naio paznokcie, szukamy tego typu witryn codziennie więc jeśli są sprzedaż naszych produktów, proszę zapewnić jesteśmy świadomi w serwisie eBay/identyfikator użytkownika Amazon i magazynu nazwa więc my nie fałszywie możesz zgłaszać.


Zwroty i anulacje
zawsze doradzamy klientom kontakt przed wysłaniem przedmiotu do nas, będziemy oferować doradztwo w odniesieniu do najlepszych i najbardziej opłacalny sposób PRODUKTĂ.

Anulowanie w ciągu 7 dni od otrzymania - przyjmujemy, że anulowanie wadliwego produktu bez podania powodu, że mamy są zgłoszone w ciągu 7 dni od zakupu są dostarczane Ci prosimy o kontakt przez powrót e-mail od potwierdzenia zamówienia, nasz kontakt nam Strona lub czat na żywo.

Po 7 dniach od otrzymania - zwroty będą przyjmowane wyłącznie w naszej zgody, żądania dla danego zatwierdzenia powinny być przesyłane nam zwrócenie przez e-mail od potwierdzenia zamówienia, poprzez nasz kontakt nam Strona lub czat na żywo. Takie zatwierdzenie jest podawany jedynie przez jedną z tych metod pisemnej i nie może być uzgodnione telefonicznie.

Uszkodzony / wadliwy towar

, jeśli brakuje towarów z zamówienia, zamówienie jest niepoprawna lub towar jest uszkodzony lub wadliwy Prosimy zachować towarów wraz z opakowania i skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od otrzymania produktów, albo przez e-mail zwrotny z potwierdzenia zamówienia, nasz kontakt nam stronę, telefoniczne, Facebook lub czat na żywo wskazówki. Proszę podać numer zamówienia i podać zdjęcia towarów uszkodzony aby pomóc problem można rozwiązać w sposób terminowy.

Zwrócenie elementów - wszystkie produkty są zwracane z powodu odwołania musi być nieużywany, nieotwarte i w stanie umożliwiającym odsprzedaż. Nie ponosimy odpowiedzialności za towary utracone lub uszkodzone w czasie tranzytu wista zwracanych do nas. Zaleca się zawinąć produktu ostrożnie, aby uniknąć szkód. Informujemy również do zwrotu towaru przesyłką poleconą, listem poleconym lub pocztą kurierską. Dowód nadania nie będą akceptowane jako dowód doręczenia. Proszę pamiętać uwzględnić numer zamówienia, nazwę i adres lub kopię dowodu zakupu z Twojego powrotu. Należy pamiętać, że koszty zwrotu niechcianych elementów jest Twoim obowiązkiem.

Dozwolone są następujące długości czasu, po otrzymaniu Twojego zamówienia, w którym zwraca element/s.
17 dni (w UK)
21 dni (w Europie)
28 dni (reszta świata)
, jeśli nie jest możliwy powrót pozycje w tych godzinach prosimy o poinformowanie nas.

Zwraca powinny być wysyłane do:

Naio Nails Ltd,
Unit 10
Navigator Court
Stockton-on-Tees
Cleveland,
TS18 3TQ


Proszę dołączyć swój numer zamówienia, nazwę & adres z wszelkie zwroty pomoże przyspieszyć zwrot.

Prawo do wycofania towarów

Zastrzegamy sobie prawo do wycofania wszelkich towarów ze strony internetowej w dowolnym czasie. Nie ponosimy odpowiedzialności wobec użytkownika lub kogokolwiek innego za wycofanie towarów ze strony.